قالیباف: عدالت و دسترسی جامعه به کالاهای اساسی مشکل دارد-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

قالیباف: عدالت و دسترسی جامعه به کالاهای اساسی مشکل دارد

رئیس مجلس با اشاره به تصویب یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی گفت: معنای بررسی این طرح کمبود کالا در جامعه نیست بلکه مشکل، عدالت و دسترسی جامعه به کالاهای اساسی با وجود تخصیص ارز ترجیحی به آن است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۹ - 2020 July 19
کد خبر: ۵۱۱۸۷
به گزارش راهبرد معاصر؛  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 29 تیر) در جلسه علنی و بعد از تصویب یک فوریت طرح تأمین کالاهای اساسی اظهار داشت: بحثی که در جلسه امروز مجلس مطرح شد آن بود که پیشنهاد دهندگان این طرح درخواست دوفوریتی طرح را داشتند اما بعدها آن را به یک فوریت تبدیل کردند. 
 
 
وی افزود: طرح‌های مشابهی هم در مورد تأمین کالاهای اساسی وجود دارد و حتی آقای نادران و کمیسیون برنامه و بودجه هم طرحی در این رابطه داشتند که قطعا از نظرات آنها استفاده خواهد شد ضمن اینکه طرح حمایت دارویی هم در مجلس وجود دارد. 
 
 
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ‌معنای طرح تأمین کالاهای اساسی در جامعه نیست بلکه عدالت و دسترسی جامعه به کالاهای اساسی مشکل دارد. 
 
 
قالیباف خاطرنشان کرد: ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی در مجلس تصویب شده است، اما این کالاها به دست مردم نمی‌رسد و به نظر می‌رسد شبکه توزیع باید کار خود را درست انجام دهد تا کالاهای اساسی به دست نیازمندان واقعی برسد./ فارس
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار